Receptionsvagt

Flere og flere virksomheder vælger en receptionsvagt til at bemande virksomhedens reception i hele åbningstiden eller som en løsning i weekenden eller om natten.

Vagtens påklædning aftales individuelt med kunden, ofte vil det være habit eller vagtuniform - alt efter hvilket signal virksomheden ønsker at sende til omverdenen.

Typiske arbejdsopgaver:
• Bemande receptionen
• Betjene overvågningsanlægget
• Udlevere nøgler og adgangskort
• Kontrollere ID
• Foretage runderinger og lukkerunde samt reagere på alarmer
• Booke mødelokaler
• Ordne post
• Telefonpasning m.m.

Natportier til hoteller og kursuscentre:
Vi leverer også meget erfarne nat-receptionister til hoteller og kursuscentre med mange års erfaring fra hotelbranchen, og indgående kendskab til hotelsystemer (Spectra, Fidelio og Picasso) samt natportierens arbejdsopgaver:
• Modtagelse af gæster samt afregning ved check ud
• Udlevering af nøgler
• Besvare telefonen og tage imod nye reservationer, walk in mv.
• Natkørsel, kasseopgørelse mv.
• Lukkerunde.
• Sikkerhedsrundering / opsyn.

Receptionsvagten er smilende, høflig, hjælpsom, fleksibel og pænt påklædt. Receptionsvagten har desuden tavshedspligt.

Referencer:
• Hotel Hillerød A/S
• First Hotel Kolding

Bestil et uforpligtende møde:

Kim Henrik Larsen
Kim Henrik Larsen
Sikkerhedschef
Tlf. 32 10 50 10
kl@dansk-sikkerhedsvagt.dk