Vagtfirma København - Vagtselskab der skaber tryghed
Dansk Sikkerhedsvagt er et autoriseret vagtfirma, der leverer sikkerhedsvagter og skaber tryghed til både erhvervslivet, den offentlige sektor, boligforeninger, gymnasier og institutioner i hele Københavns kommune og omegn.
24 timers vagtberedskab i København - Valby - Amager
Vi har et 24 timers vagtberedskab som rykker ud hele døgnet til erhvervskunder og kunder
indenfor den offentlige sektor. Behovet for en vagt opstår ofte akut og på alle tider af døgnet.
Derfor sidder vi klar hele døgnet til, at levere både uniformerede og civile vagter. Vores civile
vagter arbejder ofte på institutioner/plejehjem/bosteder/hos hjemmeplejen hvor vi håndterer
konflikter og griber hurtigt ind ved en akut opstået trussel, f.eks. hvis en borger bliver truende
eller udadreagerende.
Vores uniformerede vagter kan indsættes på opgaver hvor det har en præventiv effekt, at der
er en uniformeret vagt til stede. Den uniformerede vagt skaber tryghed overfor personalet og kan
desuden gribe ind ved akut opståede trusler samt tilkalde politiet og andre myndigheder.
Den uniformerede vagt kan også etablere adgangskontrol og låse døre og lukke vinduer.
Samt køre ud til bygninger hvor alarmen er aktiveret.
Responstid ved akutopgaver: 1-4 timer.
Dækningsområde: København, Frederiksberg, Amager, Valby og omegn.
Cookies: Denne hjemmeside anvender kun cookies til tekniske nødvendige formål, hjemmesiden anvender ikke tredjeparts cookies og vores statistikcookies registrerer ikke din ip-adresse, og kræver derfor ikke dit samtykke.
Autoriseret vagtselskab
Dansk Sikkerhedsvagt er et autoriseret vagtselskab. Vælg altid et autoriseret vagtselskab,
da det er din garanti for at vagtopgaverne løses af uddannede og sikkerhedsgodkendte vagter.
En autoriseret vagt er sikkerhedsgodkendt af Rigspolitiet og uddannet indenfor konflikthåndtering,
brandbekæmpelse, selvforsvar og dansk lovgivning.
Vagter til plejehjem, hjemmeplejen, botilbud, bosteder og psykiatriske afdelinger
Vi leverer uniformerede og civile sikkerhedsvagter til bosteder, hjemmeplejen og psykiatrien.
Vores vagter har ud over deres vagtuddannelse og lange erfaring i vagtbranchen gennemført kurser
indenfor aggressionshåndtering, voldshåndtering, konflikthåndtering, selvforsvar og jura (service- og
psykiatriloven).
Vores vagter har altid en rolig og konfliktnedtrappende adfærd, og reagerer altid hurtigt i konflikt-
situationer - og skaber sikkerhed og tryghed for personale og borgere.
Vagter til byggepladser (Vagtservice Nørrebro, Østerbro, Amager og Frederiksberg)
Kriminelle tiltrækkes ofte af byggepladser da de er øde om natten, og indeholder store værdier.
Derfor kan det være en god investering at hyre en vagt ind fra Dansk Sikkerhedsvagt. Vores vagter
kan registrere hvilke håndværkere der er til stede ved vagtens start og foretage lukkerunde efter
sidste håndværker har forladt pladsen. Herefter vil vagten føre opsyn med byggepladsen resten af
natten, og sørge for at uvedkommende ikke får adgang til pladsen. Vagten reagerer selvfølgelig
også hvis der skulle opstå vandskaber og lign. episoder som kan vokse i omfang eller forsinke
byggeriet hvis ikke der straks reageres.
Vagter til kommunale vagtopgaver i København og omegn
Vi leverer professionelle og autoriserede vagter til kommuner der er udsat for en trussel eller
sikkerhedsrisiko. Vi kan levere enten civile eller uniformerede vagter til rådhuse, jobcentre,
familieafdelinger, forsyningsanlæg, bosteder og plejehjem. Behovet for en vagt kan opstå akut eller
benyttes som en fast præventiv indsats på en eller flere lokationer efter behov indtil sikkerheds-
risikoen er forsvundet og det trygge arbejdsmiljø er genoprettet.
Kommunens medarbejdere eller borgere kan blive udsat for trusler, krænkelser eller vold fra stressede,
psykisk- eller fysisk syge borgere med lav impulskontrol og frustrationsniveau. Vores sikkerhedsvagter
kan hurtigt gribe ind og håndtere konflikter og forhindre farlige situationer i at opstå, da vores vagt-
personale er uddannet indenfor konflikthåndtering, pædagogik og selvforsvar.
Vagtpersonalets tilstedeværelse vil genoprette sikkerheden og trygheden for alle udsatte medarbejdere og
borgere på den pågældende lokalitet. Vi påtager os både korte og længerevarende opgaver og har mandskab nok
til også at kunne håndtere 24 timers vagtdækning på bosteder, plejehjem og andre døgninstitutioner i kommunen.
Hvis kommunen står overfor en meget udadreagerende borger bør I altid hyre to sikkerhedsvagter til at løse opgaven.
Sikkerhedsrunderinger for boligselskaber og grundejerforeninger
Indbrud, hærværk, hashrygning/salg og uroskabende adfærd skaber utryghed og mistrivsel
hos de øvrige beboere og derfor foretager vi sikkerhedsrunderinger for boligselskaber og
grundejerforeninger som er udsat for dette. Vi kan rundere på privat område, i opgange, kælderrum osv.
Behovet for manuel adgangskontrol kan opstå i virksomheder og til events hvis virksomheden
ønsker at sikre sig at uvedkommende ikke får adgang til virksomheden grundet svigtende mekanisk
sikring eller ved tyveri af nøgler eller adgangskort - eller hvis virksomheden er udsat for en
akutopstået trussel eller sikkerhedsbrist.
Behovet for adgangskontrol kan også opstå hos medicinalvirksomheder, teleselskaber og IT virksomheder
som midlertidigt eller permanent har behov for, at sikre deres værdier og følsomme oplysninger mod
uautoriseret adgang/tyveri eller for at begrænse adgangen her til.
Adgangskontrollen kan foretages fra 6 til 24 timer i døgnet.
Tryghed og sikkerhed i parkeringshuse og p-kældre er altafgørende for kundernes
tilfredshed og ønske om, at benytte stedet fremadrettet. Vi sørger for sikkerhed,
tryghed, opsyn og hjælp og vejledning til stedets brugere - samt for bortvisning af
uønskede-, hjemløse og mistænkelige personer.
Lukkerunde af skoler, virksomheder, institutioner, butikker og kommunale
ejedomme. Tilsyn, opsyn og reaktion på alarmer udføres af professionelle
sikkerhedsvagter. Vi kan også bevogte udstyr eller tilkaldes hvis en port
ikke kan lukke eller alarmsystemet ikke kan tilkobles.
Vi bevogter alle former for udstyr f.eks. telte, maskiner, byggematerialer, elektronisk udstyr,
hårde hvidevarer, inventar, råvarer, lagerhaller, lastbiler, fly, heste m.fl.
24 timers akutberedskab - København
Ofte kan vi påtage os bevogtningsopgaver med kort varsel - og har 24 timers vagtberedskab.
Vi løser mange forskellige sikkerhedsopgaver for mediebranchen, f.eks. beskyttelse af tv hold, afspærring,
bevogtning af udstyr, adgangskontrol, beskyttelse af kendte mennesker og bevogtning af OB vogne.
Vores vagter beskytter jeres medarbejdere og værdier imod enhver risiko.
Vi leverer servicemindede og højt kvalificerede sikkerhedsvagter til ambassader
og diplomater i hele Danmark. Vores diplomatafdeling kan stå for ambassade-
sikkerheden, eventsikkerheden, personbeskyttelse og tilsyn/bevogtning af diplomatboliger mv.
Kontakt os hvis I ønsker et højt sikkerheds- og serviceniveau.
Vi kan levere erfarne servicevagter til butikker og butikscentre. Vagtens opgaver
kan være mangeartede, f.eks. rundering, vagt ved ind/udgang, bemande video-
overvågningscentral, sørge for at flugtveje er frie, vise kunder vej til toiletter
og andre faciliteter, pågribe butikstyve, svindforebyggende indsatser, administration
af butikscenterets regler, administration af nøgler, oplåsning/aflåsning af butikken mv.
Vores vagter er altid høflige, velsoignerede og pænt påklædt.
Butiksdetektiver
Vi kan levere erfarne butiksdetektiver der fører opsyn med kunder med mistænkelig adfærd.
Butikstyve tilbageholdes og politianmeldes så forretningens værdier sikres og svind reduceres.
Vagter / dørmænd til gymnasiefester og handelsskoler (KBH)
Vores vagter sørger for at kun skolens elever kommer ind til festen ved etablering af adgangskontrol ved indgangen.
Herefter kan eleverne blive visiteret hvilket sikrer skolens omsætning i baren.
Vagter i festsalen sikrer at eleverne ikke kommer til skade og at optræk til slåskamp håndteres på en professional måde.
Vagter ved branddøre og yderdøre sikrer at uvedkommende ikke bliver lukket ind til festen eller kravler over hegnet i
skolegården i løbet af aftenen.
Alle vores vagter er førstehjælpsuddannede. Mod et ekstra tillæg kan vi medtage akuttaske med førstehjælpsudstyr.
BRANDVAGT
Vi kan også levere brandvagter såfremt skolens ABA anlæg frakobles under festen. Brandvagten sikrer at brandvejene er frie
og at der ikke ryges på skolens toiletter samt at levende ild ikke forekommer (f.eks. tændte stearinglys mv.).
Vi kan leverer uddannede førstehjælpere og akutbehandlere til gymnasiefester, handelsskolefester,
folkeskoler, højskolefester, events, koncerter, sportsbegivenheder og firmafester.
Med førstehjælpere fra Dansk Sikkerhedsvagt kan I tilbyde sikkerhed og tryghed ved
uheld og ulykker til jeres elever, medarbejdere og gæster.
Vi kan oprette en fuld førstehjælpsvagt med udstyr hvor vi tager os af alle typer af skader.
I bør stille et centralplaceret lokale til rådighed med borde, stole og adgang til toilet og
vand. Så kan vi levere personalet og udstyret.
Vores førstehjælpere udfylder en førstehjælpsrapport efter hver behandling, så I får fuldt
overblik over alle hændelser og behandlinger.
Vi kan levere brandvagter som er uddannet i brandslukningsteknik.
Brandvagten overvåger brandsikkerheden og sikrer at flugtveje er frie
og at brandslukningsudstyret er tilgængeligt. Vi leverer brandvagter til
alle typer af opgaver herunder events, gymnasiefester, i virksomheder,
på byggepladser, ved overnatning på skoler og i haller - samt hvor der arbejdes
med flammer, gnister og brandfarlig opvarmning. Det kan f.eks. være i
forbindelse med tagdækning, svejsning, skærebrænding og andet varmeudviklende
værktøj. Brandvagten sikrer at vildfarne gnister, gløder eller flammer er under
kontrol og slukkes hurtigt.
Gode råd i forbindelse med varmt arbejde:
De fleste forsikringsselskaber stiller krav til, at brandvagten
skal være tilstede fra start til mindst 60 minutter efter varmt arbejdes ophør.
Ved varmt arbejde i fredede og bevaringsværdige bygninger er kravet dog 120 minutter
efter arbejdets ophør.
Undgå varmt arbejde i nærheden af halm, brandfarlige væsker eller andet let
antændeligt materiale. Hvis arbejdet skal foregå dér, så sørg for at afskærme eller
afdække med f.eks. mineraluld eller en svært antændelig presenning.
Sørg for at arbejdsstedet er ryddet og frit for støv.
Flyt alle brandbare materialer minimum 10 meter væk fra dér, hvor det varme arbejde udføres.
Beskyt og sørg for at tætne huller og revner ved f.eks. rørgennemføring eller andet brandbart materiale.
Håndildslukkere skal være ved arbejdsstedet. Slangevindere skal være rullet ud og vandfyldte.
Der må ikke være afstand på mere end 25 m. i samme niveau mellem igangværende varmt arbejde og klargjort brandslukningsudstyr.
Husk, at varmt arbejde altid skal udføres i henhold til Brandteknisk Vejledning nr. 10. Læs mere hos DBI.DK
Vi er et større vagtfirma som kan håndtere komplekse opgaver, såsom akutopståede opgaver samt opgaver som kræver 24 timers bevogtning.
Vi søger vagter der har gennemført og bestået Grundlæggende vagt eller dørmandsuddannelsen.
og som har ren straffeattest samt en professionel indstilling til sikkerhedsarbejde.
Du skal være fleksibel, grundig og seriøs for at kunne varetage et job hos vores kunder.
Lige nu søger vi:
Vikarer der kan tage 1-6 vagter om måneden (med eller uden hund).
Du skal kunne påtage dig vagter i hele Københavns kommune samt Amager.
Du skal være indstillet på også at kunne tage akutvagter, hvor vi ringer dig
op og beder dig om at møde om få timer. Sikkerhedsbranchen er en
branche hvor kunderne booker os når de oplever akutopståede situationer
såsom trusler, indbrud eller overfald.
Du skal kunne arbejde hver 2. weekend.
Tobaksrygning og snus i arbejdstiden er ikke tilladt.
Det er vigtigt at du er psykisk og fysisk stærk og har en høj resiliens,
hvilket er evnen til at kunne håndtere en kritisk eller truende situation uden at blive påvirket psykisk.
Du skal være følelsesmæssig stabil. Hvis kunden bliver oprevet eller utryg skal du kunne
forholde sig følelsesmæssigt stabil og forholde dig roligt og fokusere på dine arbejdsopgaver.
Du skal have en høj faglighed, hvor du går op i, at være god til dine arbejdsopgaver og
i at udvikle dig fagligt sammen med dine kollegaer og ledelsen.