Vagtfirma København - Vagtselskab der skaber tryghed

Vagtfirma der dækker København, Frederiksberg, Valby og Amager 24 timer i døgnet



Døgnåbent vagtfirma i København

Ring akut efter en vagt, vi løser vagtopgaver i København og omegn hele døgnet.

Ydelser:

• Vagter til den offentlige sektor, virksomheder, boligforeninger, ambassader, byggepladser, gymnasier, fabrikker og institutioner.

• Certificerede brandvagter.

Kontakt os:

Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



24 timers vagtberedskab i København - Valby - Amager

Vi har 24 timers vagtberedskab som rykker ud hele døgnet til erhvervskunder, boligforeninger, ambassader og kunder indenfor den offentlige sektor. Behovet for en vagt opstår ofte akut og på alle tider af døgnet.

Derfor sidder vi klar hele døgnet til, at levere både uniformerede og civile vagter.

Vores civile vagter arbejder ofte på institutioner/plejehjem/bosteder og hos hjemmeplejen hvor vi håndterer konflikter og griber hurtigt ind ved en akut opstået trussel, f.eks. hvis en borger bliver truende eller udadreagerende.

Vores uniformerede vagter kan indsættes på opgaver hvor det har en præventiv effekt, at vagten er uniformeret. Den uniformerede vagt skaber tryghed overfor personalet og kan desuden gribe ind ved akut opståede trusler samt tilkalde politiet og andre myndigheder. Den uniformerede vagt kan også etablere adgangskontrol, låse døre og lukke vinduer samt køre ud til bygninger hvor alarmen er aktiveret.

Responstid ved akutopgaver: 1-3 timer.

Leveringsgaranti: Vi yder leveringsgaranti på alle opgaver.

Dækningsområde: København, Frederiksberg, Amager, Valby og omegn.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Cookies: På denne hjemmeside anvendes ikke cookies, hverken vores egne eller tredjeparts, hvilket betyder, at dit samtykke
ikke er påkrævet. Denne hjemmeside omhandler følgende ydelser: Vagtselskab København.



Autoriseret vagtselskab

Dansk Sikkerhedsvagt er et autoriseret vagtselskab.

Hvorfor skal du vælge et autoriseret vagtselskab:

• Godkendt af myndigheder og forsikringsselskaber
• Alle vagter er uddannet og sikkerhedsgodkendt af Politiet
• Vagtselskabet er underlagt kontrol og tilsyn af myndighederne
• Alle opgaver løses indenfor lovens rammer
• Vagtselskabet skal leve op til en række krav for at opretholde autorisationen

Vagtpersonalets uddannelse
En autoriseret vagt er sikkerhedsgodkendt af Rigspolitiet og uddannet indenfor bevogtning, konflikthåndtering, brandbekæmpelse, selvforsvar, lovlig magtanvendelse, førstehjælp, security awareness og gældende lovgivning.

For at se en kopi af vores autorisation klik her.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Vagter til plejehjem, hjemmeplejen, botilbud og bosteder i København og Frederiksberg

Vi leverer uniformerede og civile sikkerhedsvagter til bosteder, hjemmeplejen og plejehjem med udadreagerende, aggressive og truende borgere.

Vores vagter har ud over deres vagtuddannelse og lange erfaring i vagtbranchen gennemført kurser indenfor aggressionshåndtering, voldshåndtering, konflikthåndtering, selvforsvar og jura (service- og psykiatriloven).

Vores vagter har altid en rolig og konfliktnedtrappende adfærd, og reagerer hurtigt i konfliktsituationer - og skaber sikkerhed og tryghed for personale og øvrige borgere på stedet.

Håndtering af konflikter med pårørende på bosteder, hospitaler og plejehjem samt i hjemmeplejen

Bosteder, plejehjem og hjemmeplejen kan opleve konflikter med truende pårørende som kan være så svære at håndtere at det kræver assistance fra et professionelt sikkerhedsfirma.

Vores vagter sikrer at den pårørende har et minimum eller slet ingen kontakt med personalet samt, at den pårørende enten er i borgerens bolig eller mandsopdækkes/overvåges i fællesarealet og hvis adfærden bliver truende eller konfliktskabende, vil vedkommende blive fulgt ud af plejehjemmet eller politiet vil blive tilkaldt - såfremt vagtpersonalets instruktioner ikke bliver fulgt.

Denne vagtydelse leveres også til hjemmeplejen som kommer i private hjem med misbrugsproblematikker og psykisk sygdom, hvor personalets sikkerhed og tryghed kan være truet.

Vagtpersonalet sikrer at hjemmeplejepersonalet kan arbejde under trygge forhold og holde fokus på deres arbejdsopgaver. Vagtpersonalet vil afskærme hjemmeplejepersonalet fra konfliktsituationer og sikre at personalet straks kan forlader hjemmet inden deres sikkerhed bliver truet. Vagtpersonalet arbejder både proaktivt for at undgå konfliktsituationer samt griber ind ved akutopståede konflikter.

• Responstid ved akutopgaver med opstart samme dag: 1-3 timer.

• Leveringsgaranti.

• Autoriseret af myndighederne.

• Arbejder efter Servicelovens regler om magtanvendelser.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk

Udvalgte referencer indenfor dette segment:








Vagter til byggepladser (Nørrebro, Østerbro, Valby, Frederiksberg og Amager)

Kriminelle tiltrækkes ofte af byggepladser da de er øde om natten og indeholder store værdier.

En stationær vagt kan derfor være en god investering i at undgå forsinkelser og værne om økonomien ved at forebygge brand, vandskade, indbrud, tyveri, hærværk og ulovlig indtrængen på området.

Vagtpersonalet skriver løbende vagtrapport som fremsendes elektronisk til byggeledelsen hver morgen.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Vagter til kommunale vagtopgaver i København og omegn

Vi leverer professionelle og autoriserede vagter til kommuner der er udsat for en trussel eller sikkerhedsrisiko. Vi kan levere enten civile eller uniformerede vagter til rådhuse, jobcentre, familieafdelinger, forsyningsanlæg, bosteder og plejehjem. Behovet for en vagt kan opstå akut eller benyttes som en fast præventiv indsats på en eller flere lokationer efter behov indtil sikkerhedsrisikoen er forsvundet og det trygge arbejdsmiljø er genoprettet.

Kommunens medarbejdere eller borgere kan blive udsat for trusler, krænkelser eller vold fra stressede, psykisk- eller fysisk syge borgere med lav impulskontrol og frustrationsniveau. Vores sikkerhedsvagter kan hurtigt gribe ind og håndtere konflikter og forhindre farlige situationer i at opstå, da vores vagtpersonale er uddannet indenfor konflikthåndtering, pædagogik og selvforsvar.

Vagtpersonalets tilstedeværelse vil genoprette sikkerheden og trygheden for alle udsatte medarbejdere og borgere på den pågældende lokalitet. Vi påtager os både korte og længerevarende opgaver og kan garantere leveringsgaranti ved 24 timers vagtdækning på bosteder, plejehjem og andre døgninstitutioner i kommunen.

Hvis kommunen står overfor en meget udadreagerende borger bør I altid hyre to sikkerhedsvagter ind til at løse opgaven.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk


Sikkerhedsrunderinger for boligselskaber og grundejerforeninger

Ulovlig indtrængen, trusler, hærværk, narkotikarelaterede aktiviteter samt uroskabende adfærd medfører utryghed og mistrivsel Vi udfører sikkerhedsrunderinger for boligselskaber og grundejerforeninger, der er udsat for sådanne forhold. Vores runderinger omfatter private områder, opgange og kælderrum og skaber sikkerhed og tryghed for områdets beboere. Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk

Udvalgte referencer:


Bevogtning af udstyr (vagtfirmaer København)

Vi bevogter alle former for udstyr, bygninger og privat område:

• Telte med udstyr
• Maskiner
• Byggematerialer
• Elektronisk udstyr
• Hårde hvidevarer
• Inventar
• Råvarer
• Lagerhaller
• Fly
• Bygninger
• Messer
• Militæranlæg
• Heste
• Private områder (indendørs og udendørs)
• Lastbiler, OB vogne og værditransporter

Vi leverer også:

• Brandvagt

24 timers akutberedskab - København
Ofte kan vi påtage os bevogtningsopgaver med kort varsel - og har 24 timers vagtberedskab.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk


Adgangskontrol

Behovet for manuel adgangskontrol kan opstå i virksomheder og til events hvis virksomheden ønsker at sikre sig, at uvedkommende ikke får adgang til virksomheden grundet svigtende mekanisk sikring, ombygning eller ved tyveri af nøgler og adgangskort - eller hvis virksomheden er udsat for en akutopstået trussel eller sikkerhedsbrist.

Behovet for adgangskontrol kan også opstå hos medicinalvirksomheder, teleselskaber og IT virksomheder som midlertidigt eller permanent har behov for, at sikre deres værdier og følsomme oplysninger mod uautoriseret adgang/tyveri eller for at begrænse adgangen her til.

Adgangskontrollen kan foretages fra 6 til 24 timer i døgnet.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk


Vagter til parkeringshuse og p-kældre

Tryghed og sikkerhed i parkeringsanlæg og underjordiske parkeringsfaciliteter er afgørende for kundetilfredsheden af stedet. Vi sikrer tryghed, sikkerhed, opsyn, assistance og vejledning til stedets brugere, samt sørger for bortvisning af uønskede, hjemløse og mistænkelige personer.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk


Patruljering, alarmkørsel og tilsyn

Vi udfører lukkerunde på skoler, virksomheder, butikscentre, byggepladser, institutioner, fabrikker og kommunale bygninger.

Vi sikrer at uvedkommende ikke har adgang til bygningerne og ikke opholder sig på området samt at porte, døre og vinduer lukkes og låses.

Vi kan også bevogte udstyr og tilkaldes som stationær vagt hvis en port ikke kan lukke eller alarmsystemet ikke kan tilkobles.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk


Sikkerhedsvagter til produktion- og filmselskaber

Vi håndterer en bred vifte af sikkerhedsopgaver inden for mediebranchen. Herunder beskyttelse af tv-produktionsteams, afspærring, bevogtning af udstyr, adgangskontrol, sikring af prominente personer samt bevogtning af OB-vogne.

Vores vagter sikrer beskyttelse af jeres medarbejdere og værdier mod enhver form for risiko.

Referencer: TV2 ZULU, DR, TV3 Sport, Strong productions, Zentropa, Metronome Productions A/S, Warner Brothers, Eyeworks Film & TV Drama, Belgium m.fl.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Ambassade- og diplomatsikkerhed

Vi leverer servicemindede og højt kvalificerede sikkerhedsvagter til ambassader, konsulater og diplomatboliger i hele Danmark. Vores diplomatafdeling kan stå for ambassadesikkerheden, eventsikkerheden, personbeskyttelse og tilsyn samt bevogtning af diplomatboliger mv.

Kontakt os hvis I ønsker et højt sikkerheds- og serviceniveau.

Døgnåben reception:
Tlf.: 32 10 50 10 24 20 11 01

Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Centervagt og butiksvagt

Vi kan levere erfarne servicevagter til butikker og butikscentre. Vagtens opgaver kan være mangeartede, f.eks. rundering, vagt ved ind/udgang, bemande videoovervågningscentral, sørge for at flugtveje er frie, vise kunder vej til toiletter og andre faciliteter, pågribe butikstyve, svindforebyggende indsatser, administration af butikscenterets regler, administration af nøgler, oplåsning/aflåsning af butikken mv.

Vores vagter er altid høflige, velsoignerede og pænt påklædt.

Butiksdetektiver

Vi kan levere erfarne butiksdetektiver der fører opsyn med kunder med mistænkelig adfærd.
Butikstyve tilbageholdes og politianmeldes så forretningens værdier sikres og svind reduceres.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



HR-vagt (human resources security)

I forbindelse med afskedigelse af medarbejdere som har opført sig aggressivt overfor ledelsen eller andre medarbejdere er det muligt at bestille en vagt fra Dansk Sikkerhedsvagt, som enten er med til mødet eller sidder i et mødelokale og kan tilkaldes.

Vores vagter kan tale personen ned og/eller bortvise vedkommende fra virksomhedens matrikel, og sikre at ingen bliver truet eller overfaldet af vedkommende.

En del virksomheder og kommuner benytter sig af denne ordning, og sikkerhedsvagten kan både være iført uniform eller i alm. tøj for ikke at vække opsigt.

Kommuner anvender også vores sikkerhedsvagter når de har møder med borgere som er kendt for at være truende eller udadreagerende under pres.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Vagter og dørmænd til gymnasiefester og handelsskoler (KBH)

Vores vagter sikrer, at kun skolens elever får adgang til festen ved at etablere adgangskontrol ved indgangen. Herefter kan eleverne blive visiteret, hvilket sikrer skolens omsætning i baren. Vagter i festsalen sikrer, at eleverne ikke kommer til skade og at eventuelle konflikter håndteres på en professionel måde. Vagter ved branddøre og yderdøre sikrer, at uvedkommende ikke får adgang til festen eller forsøger at kravle over hegnet i skolegården i løbet af aftenen.

Alle vores vagter er førstehjælpsuddannede. Mod et ekstra tillæg kan vi medbringe en akuttaske med førstehjælpsudstyr i.

Brandvagt

Vi kan også stille brandvagter til rådighed, hvis skolens ABA-anlæg frakobles under festen. Brandvagten sikrer, at flugtvejene er frie, at der ikke ryges på skolens toiletter og at der ikke forekommer levende ild (f.eks. tændte stearinlys mv.).

Referencer: Nørrebro gymnasium, Falkonergårdens gymnasium, Frederiksberg HF, DTU m.fl.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk


Uddannede førstehjælpere og akutbehandlere

Vi kan leverer uddannede førstehjælpere og akutbehandlere til gymnasiefester, handelsskolefester, folkeskolearrangementer, højskolefester, events, koncerter, sportsbegivenheder, firmafester og foredrag.

Med førstehjælpere fra Dansk Sikkerhedsvagt kan I tilbyde sikkerhed og tryghed ved uheld og ulykker overfor jeres elever, medarbejdere og gæster.

Vi kan oprette en fuld førstehjælpsvagt med udstyr hvor vi tager os af alle typer af skader og kontakt til lægevagt og skadestue.

I bør stille et centralplaceret lokale til rådighed med borde, stole og adgang til toilet og vand. Så kan vi levere personalet og udstyret.

Vores førstehjælpere udfylder en førstehjælpsrapport efter hver behandling, så I får fuldt overblik over alle hændelser og behandlinger.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk


Certificeret brandvagt København, Frederiksberg og Amager

Vi leverer certificerede brandvagter som overvåger brandsikkerheden ved:

• Varmt arbejde.
• Tagdækning.
• Byggepladser.
• Overnatning på skoler og idrætshaller.
• Nybyg, ombygning eller tilbygning.
• Ved frakoblet ABA anlæg eller sprinkleranlæg.
• Svejsning, skæring, vinkelslibning, lodning og tørring.
• Ved krav fra kommunen, beredskabsmyndigheden eller forsikringsselskab.

Brandvagten sikrer at vildtfarne gnister slukkes og kommer under kontrol, og at brandsikkerheden opretholdes, bl.a. ved at sikre at branddøre og flugtveje er frie og at brandslukningsudstyret er tilgængeligt samt, at brandvagten er klar til at handle hurtigt og både foretage brandslukning, evakuering og alarmering.

• Brandvagten er certificeret og opfylder forsikringsselskabernes krav.

• Vi kan løse opgaver fra 5 til 24 timer i døgnet.
• 24 timers kundeservice.
• Hurtig respons.
• Leveringsgaranti og tilbudsgaranti.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



DBI certificerede brandvagter i København

Vi leverer DBI certificerede brandvagter til hele hovedstadsområdet.

• Certificering med eksamen.
• Godkendt af forsikringsselskaberne.
• Certificeringen er gyldigt i Danmark, Norge og Finland.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk


Vagtselskab Frederiksberg & Valby

Vi dækker også Frederiksberg, Valby og omegn:

• Sikkerhedsvagt
• Dørmænd
• Butiksvagt
• Sikkerhedsrunderinger
• Lukkerunde
• Byggepladsvagt
• Beskyttelse af offentligt ansatte
• Håndtering af truende borgere
• Adgangskontrol
• Bevogtning af udstyr og værdier
• Brandvagt
• Ad hoc opgaver

• Leveringsgaranti
• Tilbudsgaranti

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk


Artikel: Nedbringer et alarmsystem risikoen for indbrud ?

Forbrugerrådet Tænk har igennem flere artikler afdækket om et alarmsystem nedsætter risikoen for at blive udsat for indbrud, som flere store alarmselskaber har påstået i deres markedsføring.

Forbrugerrådet Tænk og Det Kriminalpræventive Råd er kommet frem til at der ikke er nogle uafhængige undersøger der med sikkerhed kan bevise om husstande med en tyverialarm er udsat for færre indbrud end husstande uden en tyverialarm. i 2023 var risikoen for at få indbrud på 0,5 % uanset om du havde en tyverialarm installeret eller ej. For en del år siden hvor risikoen for, at få indbrud var på 2 % markedsførte et alarmselskab sig med: "Risikoen for at få indbrud er kun på 2 % hvis du har en tyverialarm". Men sandheden var, at risikoen også var på 2 % hvis man ikke havde en tyverialarm.

Et andet alarmselskab blev i 2019 kritiseret for at påstå at deres alarmsystemer reducerede risikoen for indbrud med 73 procent. I den forbindelse udtalte Det Kriminalpræventive Råd: "Det er ikke, fordi vi nødvendigvis kan afvise det eller be- eller afkræfte, at alarmer har en effekt. Der er bare ikke nogen solide studier, der kan sige, at alarmer virker afskrækkende på indbrudstyve".

Vagtchef Kim H. Larsen fra Dansk Sikkerhedsvagt udtaler: Som vagt igennem 19 år er min personlige erfaring, at virksomheder og private hjem ikke kan være sikre på at få en lavere risiko for indbrud alene fordi de installerer en tyverialarm. Hvis risikoen skal nedsættes bør man også installere mekanisk sikring, indbrudssikre vinduer og døre samt udvendigt lys med bevægelsessensor som sikrer at tyven ikke kan gemme sig eller bryde lydløst ind. Der er flere fordele ved at have en tyverialarm påpeger han: "Jeg har set mange indbrud hvor tyven kun har brudt en dør eller et vindue op og straks herefter er løbet fra området fordi alarmens sirene er blevet aktiveret ved opbruddet. Indbrudstyven løber ofte med det samme når sirenen er monteret over den opbrudte dør eller i samme rum som tyven bryder ind i.
Mange indbrudstyve bliver overrasket og stressede når de føler sig afsløret. Det er trods alt bedre at komme hjem til en opbrudt dør end et gennemrodet hjem. Man skal også huske på, at selv om ens indboforsikring kan dække tabet af materielle ting, så kan forsikringen ikke dække tabet af genstande med affektionsværdi eller savnet af et kæledyr der bliver stjålet. En vagt kommer typisk frem til et indbrud efter ca. 10-40 minutter, og så er indbrudstyven næsten altid væk, da et indbrud normalt gennemføres på mindre end fem minutter i boliger med et alarmsystem. Indbrudstyve har fortalt at de altid afslutter indbrud hurtigere i boliger med en alarm end i boliger uden en alarm, det oplyser Det Kriminalpræventive råd.
Det er derfor sjældent at vagtpersonalet tilbageholder indbrudstyven på fersk gerning, men det er stadig vigtigt at der kommer en vagt, da husstande uden en tyverialarm kan blive udsat for at indbrudstyvene ubemærket bliver i boligen i flere timer eller dage for at feste, udøve hærværk og overnatte i ens hjem, sommerhus eller virksomhed. De scenarier undgår man med en tyverialarm der er opkoblet til et vagtselskab.

Vagtens opgave ved et indbrud er også at begrænse vandskade og ildspåsættelse samt rekvirere låsesmed og glarmester hvis døren er brudt op eller et vindue er knust. Desuden vil vagtpersonalet altid tilkoble alarmanlægget inden afgang, så alarmen aktiveres igen, hvis et nyt indbrud indtræffer.

Hvis man er ude at rejse eller ens virksomhed er lukket i flere dage, så kan det være en god ide at bestille vagttilsyn, hvor et vagtfirma fører opsyn med ens bolig eller virksomhed på forskellige tidspunkter af døgnet. Indbrudstyve bryder sig nemlig ikke om at bryde ind i bygninger som er under opsyn fra naboer og vagtselskaber. Det nedsætter risikoen for indbrud med op til 26% hvis der løbende bliver holdt øje med en bygning, skriver Det Kriminalpræventive Råd på deres hjemmeside under baggrundsviden om indbrud.

Private hjem der har haft indbrud én gang har efterfølgende fem gange større risiko for et nyt indbrud. Årsagen til at tyven ofte kommer tilbage igen er, at når forsikringssummen er udbetalt så vil ejeren købe helt nye og bedre produkter end dem der var i hjemmet/virksomheden inden indbruddet.

Ifølge Det Kriminalpræventive råd er risikoen for indbrud i en villa ca. 3,5 gange større end hvis man bor i lejlighed. Det skyldes flere faktorer. Risikoen for at blive opdaget i en villa er mindre, fordi der er længere afstand til naboerne og der er typisk et stakit eller en hæk, som tyven kan skjule sig bag.

Læs mere om indbrudsforebyggelse i private hjem

© Copyright Dansk Sikkerhedsvagt.

Kontakt os:

Vagtfirma København Frederiksberg
Kim H. Larsen
Sikkerhedschef
Tlf. 31 15 00 90
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk


Ledige stillinger som vagt eller dørmand i København

Vi søger kvalificerede sikkerhedsvagter, der har gennemført og bestået enten Grundlæggende vagtuddannelse eller dørmandsuddannelsen. Det er et krav, at du har en ren straffeattest samt en professionel tilgang til sikkerhedsarbejde.

Som kandidat forventes du at være fleksibel, grundig og seriøs i din tilgang til arbejdet, så du kan varetage dine opgaver hos vores kunder på en professionel måde.

Lige nu søger vi:
• Vikarer der kan tage 1-6 vagter om måneden (med eller uden hund).
• Du skal kunne påtage dig vagter i hele Københavns kommune samt på hele Amager.
• Du kan ofte tage akutvagter, hvor du skal møde indenfor 2 timer på fridage.
• Du skal kunne arbejde hver 2. weekend.
• Det er vigtigt at du er psykisk og fysisk robust og kan håndtere trusler og aggressive personer uden at overreagere eller fryse af frygt.
• Du har trænet kampsport eller selvforsvar i min. 3 år.
• Du skal være følelsesmæssig stabil. Hvis kunden bliver oprevet eller utryg skal du kunne forholde dig følelsesmæssigt stabil og ikke lade dig rive med men have fokus på at løse opgaven fagligt.
• Du skal have en høj faglighed hvor du går op i, at være en god kollega og medarbejder.
• Du skal være interesseret i at udvikle dig personligt og fagligt samt være nysgerrig.
• Tobaksrygning og snus i arbejdstiden er ikke tilladt.
• Du skal være yderst mødestabil og møder altid til tiden.

Brandvagter søges

• Er du uddannet brandvagt hos DBI ? Så send dit kursusbevis til os sammen med en kort ansøgning.

Send din ansøgning til:
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk

Vedlæg:
• Vagtbevis eller dørmandsbevis
• CV
• Samtykkeerklæring (printes og underskrives her)
• Frisk straffeattest (bestilles her)


Døgnåben reception med døgnvagtberedskab i København

Tlf.: 24 20 11 01 32 10 50 10

Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk


Dette er en underside af Dansk Sikkerhedsvagt
For en fuld præsentation af vores vagtfirma, klik her:

Forsiden - Vagtfirma København



DAGENS BLOG: Vagtfirma København tryghedsskabende vagtservice i København og Frederiksberg, Vagtfirma Valby, Østerbro, Vagtfirma Nørrebro, Vagtfirma Vesterbro, Vagtselskaber Nørrebro, Vagtfirma Østerbro, Vagtfirma Amager, Alarmselskaber Kastrup, Vagtfirma Dragør, Vagtfirma Tårnby, Vagtfirma Amagerbro, Tyverialarm, Professionel konflikthåndtering, Brandvagt KBH, Brandvagt København, Vagtberedskab, Sikkerhedsvagter offentligt ansatte, kommune vagt, kommunal vagt. DAGENS TAGS Sikkerhedsvagt København - Brandvagt København - Vagtselskaber - Sikkerhed - Beredskabs og brandvagt KBH - TV2 København - Vagtservice - Vagt og Sikkerhedsbranchen København og Frederiksberg - Vagtfirma Amager Kastrup - Fast vagt plejehjem udadreagerende borgere KBH - Vagtfirma bosted KBH - Brandvagt folkeskole København - Brandvagt KBH - Vagtservice København - Oversigt over de nyeste vagtselskaber i København - Autoriserede vagtvirksomheder København - Vagtfirma og brandvagt - Brandvagter ved varmt arbejde - Brandvagt København skadestue - Brandvagt Sikkerhed på bosteder i København Vagtfirma byggeplads Vagtfirma bosted Vagtfirma plejehjem Vagtfirma kommunale vagtopgaver Vagtfirmaer hovedstad